نکات ضروری برای حمل خودروهای لوکس

نکات ضروری برای حمل خودروهای لوکس

خرید خودرویی گران قیمت و لوکس نیازمند حملی با اطمینان و امنیت است. تصور کنید تمام یا بخشی از هزینه ای که برای خودرویی لوکس کرده اید بر اثر بی احتیاطی در حمل و نقل از بین برود. حمل خودروهای لوکس به طور قطع علاوه بر وسیله و مکانیزمی مجهز نیاز به تجربه و تبحر دارد. خودرو بر سعید یکی از شرکت هایی است که به راحتی می توانید خودروی گران قیمت خود را به ان ها بسپارید تا با اسودگی خیال و امین کامل آن را در مقصد دریافت کنید.

حمل خودروهای لوکس

فراهم کردن تجهیزات لازم برای حمل خودروهای گران قیمت نیازمند تبحر خاصی است. شرکت های خودرو بر این روزها برای این امر شرایط و مهارت لازم را دارند و می توان از طریق این شرکت ها برای جا به جایی خودرویی لوکس و گران اقدام کرد. اما تنها شرکت نیست که باید نکات ایمنی را رعایت کند و مالک خودرو نیز باید چند موضوع را مد نظر داشته باشد. برای دریافت اطلاعت بیشتر در این باره می توانید با شماره خودرو بر تماس حاصل فرمائید.

فهرست تصاویر

خرید خودرویی گران قیمت و لوکس

تعرفه حمل خودرو لوکس

حمل خودروهای لوکس صفر کیلومتر جهت پلاک گذاری

بهترین شرکت های حمل خودرو

اولین موضوع این است که قبل از اینکه خودرو را به خودرو بر تحویل دهید از سلامت خودروی خود مطمئن شوید.

دومین نکته این است که وسایل اضافی و یا بعضا ارزشمند خود را از ماشین خارج کنید.

خودروی خود را کامل تمیز کنید که موقع تحویل گرفتن بتوانید بایت حمل سالم آن اطمینان داشته باشید.

ارزش خودرو این روزها بیش از هر زمانی مشخص است. همه ما به خوبی از بالا رفتن قیمت خودرو آگاهی داریم و برخی ماشین ها در کشور ما حتی از قیمت اصلی آن در کمپانی تولید شده بسیار گران تر اند. برای همین باید برای جا به جایی آنها تمام ایمنی های لازم را بسنجیم تا خودرو بتواند بدون کوچکترین اسیبی به مقصد برسد.

خرید خودرویی گران قیمت و لوکس
خرید خودرویی گران قیمت و لوکس

برخی افراد به مناسبت های مختلف برای هم خودرو می خرند و این خودرو را در مکان هایی که در نظر گرفته اند مایلند تحویل دهند، شرکت های حمل خودرو بهترین گزینه برای جا به جایی خودروی نو و گران شماست که می توانید خوردوی صفر  را بدون کوچکترین اسیب و نگرانی تحویل بدهید و در محل مورد نظر دریافت کنید.

اگر چه خودرو ها در دنیا با وسایل دیگری همچون کشتی و مانند آن هم حمل می شوند اما به طور معمول خودرو بر ها بهترین و امن ترین روش ها برای حمل خودروهای شما هستند.

ویژگی های خودروبرها برای حمل خودروهای لوکس

جا به جا کردن خودروهای لوکس باید با تجهیزات لازم انجام شود. شرکت های خودرو بر برای حمل یان مدل خودرو ها باید این ویژگی ها را شامل شوند:

استفاده از کفی از جنس مواد نرم و مقاوم مثل پلاستیک و یا لاستیک بریا جلوگیری از آسیب دیدن بدنه خودرو

مجهز بودن به سیستم تعلیق نرمی برای مانع شدن از تکان خودرو در حین حمل

تجهیزاتی برای بستن خودرو: روشی که خودرو به صورت مستقیم بر روی کفی خودرو بر قرارگرفته و سپس با استفاده از تسمه ها و زنجیرها محکم می گردد، استفاده از خودروبر یدک کشهم روش مناسبی است که معمولاً برای مسافت های کوتاه استفاده می شود.

انتخاب شرکت برای حمل خودروی لوکس

* شرکت ماشین بر باید از تجهیزات و وسایل مناسب برای حمل خودرو لوکس برخوردار باشد.

* باید دارای بیمه مسئولیت باشد تا در صورت بروز خسارت، خسارت وارد شده به خودرو شما جبران شود.هزینه حمل خودرو لوکس به عوامل مختلفی مانند مسافت، نوع خودرو و شرکت حمل خودرو بستگی دارد.

تعرفه حمل خودرو لوکس و گران قیمت

تعرفه حمل خودرو لوکس و گران قیمت طبق مصوب دولتی انجام می شود. حمل با تریلی از معمول ترین روش های حمل خودروهای لوکس است. با این حال خودروبر تکی هم از جمله روش های حمل خودروست که بسیار می تواند مفید باشد.

تعرفه حمل خودرو لوکس
تعرفه حمل خودرو لوکس

قیمت حمل خودرو لوکس و گران قیمت

قیمت حمل خودرو لوکس و گران قیمت با ارازن ترین تعرفه در خودرو بر پارس انجام می گیرد. لازم است بدانید که مسئولیت بارگیری و تخلیه ی خودروها به عهده ی راننده ی تریلی است.

حواستان باشد اولین خودرویی که بار زده می شود را نمی توان اول پیاده کرد. برای این کار باید کل بار تریلی خالی شود. معمولا ماشین های بزرگ تر را بالا می گذارند. یک راننده ی با تجربه می تواند ماشین های خوش دست را ظرف ۹۰ دقیقه بار بزند اما ماشین های غیر هم سایز ممکن است حداکثر ۴ ساعت طول بکشد.

برای بستن خودروها به تریلی از چندین زنجیر و تسمه استفاده می شود اما بعضی خودروها به صورت فابریک روی شاسی یا بدنه یشان سوراخ هایی دارند که قلاب زنجیر داخل آن ها می افتد و خودرو را محکم به تریلی می چسباند.

اما یکی از روش هایی که تولید کنندگان خودروهای لوکس بکار برده اند، تسمه بندی است . در این روش تسمه های محکمی روی تک تک چرخ ها می افتد و آن ها را به کف تریلی می چسباند. اینگونه هیچ خراش و تو رفتگی روی شاسی ماشین به وجود نمی آید.

حمل خودروهای صفر کیلومتر جهت پلاک گذاری
حمل خودروهای صفر کیلومتر جهت پلاک گذاری

شرایط جا به جایی و حمل خودروهای لوکس

خودروبرها برای حمل خودرو، ماشین را روی قسمت انتهایی خودروبر سوار می کنند اما یدک کش ها برای انتقال خودرو توسط سیم بکسل و زنجیر اقدام به حمل خودرو خواهند کرد.

جا به جایی خودرو بیشتر برای خودروهای صفر انجام می شد. اما در این سال ها حمل خودرو می تواند شامل موارد زیر باشد:

جا به جایی خودروهای صفر کیلومتر جهت پلاک گذاری

جا به جایی خودروهای گران قیمت با امنیت کامل

جا به جایی خودروهای تصادفی به مراکز بیمه .

جا به جایی ماشین ها یی که نیاز به تعمیر  تعمیرگاه دارند.

گارانتی حمل خودروهای لوکس

یکی از نکات مهمی که هر خریداری باید به آن توجه کند گارانتی خودروی مورد نظر است. در وهله اول گارانتی محصولات نشان دهنده کیفیت بالای محصولات است زیرا تولید کننده تمام قطعات را در نهایت دقت و کیفیت تولید و عرضه می کند زیرا در غیر این صورت متحمل هزینه های هنگفتی می شود، همچنین در صورت نداشتن گارانتی در صورتی که بخواهید به صورت دوره ای خودرو را سرویس کنید یا قطعات یدکی مد نظرتان را تهیه کنید با مشکلاتی مواجه می شوید. واردکننده های خودروهای لوکس خارجی کشورمان نیز به دلیل وجود تحریم ها متحمل فشارهای مضاعفی می شوند.

با توجه به این شرایط خاص گارانتی خودرو بسیار حائز اهمیت است. چند مورد کوچک ازمشکلات نداشتن گارانتی خودرو قطعات یدکی غیر اصلی، استفاده از روغن های نا مرغوب و نداشتن متخصص برای تعمیرات خودرو می باشند. در صورتی که خودروهای با گارانتی معتبر و دارای مراکز خدمات گسترده با مشکلاتی کمتری مواجه خواهید شد.

بعضی شرکت های سازنده علاوه بر گارانتی خدمات دیگری نیز از قبیل سرویس های دوره ای و پکیج های تعمیراتی را برای محصولات خود به صورت رایگان در نظر می گیرند. این خدمات با کیفیت بسیار بالا و همچنین نحوه برخورد کارکنان همگی برای جذب رضایت مشتری در نظر گرفته می شوند که خریداران باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشند.

حمل خودروهای لوکس با کفی خودروبر

  1. اولین موردی که باید رعایت شود تناسب اندازه کفی با خودرو معیوب است که قرار است حمل و منتقل شود. حتماً زمانی که از امداد خودرو ها در خواست این نوع خودروبر ها را  می کنید، نوع خودرو خود را به آن ها بگویید تا متناسب با اندازه خودروی شما کفی مناسبی ارسال کنند.
  2. راننده خودروبر است. مدارک راننده خودروبر را حتماً بررسی کنید که گواهینامه و تخصص کار با خودرویی که با آن رانندگی می کند را دارد.
  3. قراردادن خودرو، بر روی کفی، فعلی بسیار حساس است و نیاز دارد شخصی که قرار است اینکار را انجام دهد دارای تخصص و مهارت لازم و کافی باشد. جهت انجام انتقال خودرو با کفی خودروبر سعی کنید از امدادخودروهای معتبر استفاده کنید. پرسنل این نوع مجموعه ها آموزش های تخصصی در این مورد را فرا گرفته اند.
  4. این مرحله مربوط به بعد از قرار گرفتن خودرو بر روی کفی است. هنگامی که این عمل انجام شد، لازم است حتماً چک شود که خودرو به هیچ عنوان حرکت نمی کند. برای اینکار میتوان از زنجیر جهت اتصال چرخ ها به بدنه کفی استفاده کرد. قبل از آن مطمئن شوید ترمز های دستگاه فعال باشد. اگر خودرو ترمز دستی دارد حتماً آنرا بکشید.

    حمل خودروهای لوکس
    بهترین شرکت های حمل خودروهای لوکس
  5. در هنگام حمل خودرو، راننده خودروبر باید نکات ایمنی را رعایت کند و با احتیاط کامل رانندگی کند.
  6. در هنگام تحویل خودرو به راننده خودروبر حتماً مدارک ماشین خود را به راننده تحویل دهید. پلیس راهنمایی و رانندگی می تواند از خودروبر ها درخواست مدارک خودرو مورد حمل را بکند و راننده موظف است مدارک آنرا به همراه داشته باشد در غیر اینصورت هر دو خودرو توقیف خواهند شد.
  7. پس از رسیدن خودرو به مقصد، به هیچ عنوان خودتان اقدام به پیاده کردن خودرو از کفی نکنید و اجازه دهید راننده اینکار را برای شما انجام دهد. بدلیل نداشت تجربه و تخصص کافی، چنانچه اینکار توسط شما انجام گیرد، ممکن است باعث وارد شدن خسارت به خودرو شود.
  8. پس از منتقل شدن خودرو بررسی نهایی را فراموش نکنید. تمامی قسمت های خودرو چه ظاهری، چه داخلی را چک کنید که آسیبی ندیده باشد. در صورت مشاهده صدمه به هر قسمتی از خودرو به راننده اطلاع دهید و قبض تحویل سلامت خودرو را امضا نکنید. در صورتی که امداد خودرویی که استفاده کرده باشید معتبر باشد، خودرو شما را بیمه کرده و هرگونه خسارت را برای شما جبران خواهند کرد.

نکته آخر

پرسنل با مهارت و متبحر می توانند سلامت خودروی شما را تا رسیدن به مقصد تضمین کنند. خودرو بر سعید از جمله شرکت هایی است که با پرسنل دسلوز و کوشای خود توانسته است رضایت مشتریان عزیز خودرا تضمین کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
× درخواست خودرو بر