تغییرات مثبت روی خودرو

جوان تر از سن نشان دادن خودرو شما!

خودرویی که خریداری می کنید، ویژگی های مشترکی با خودروهای دیگر تولید شده دارد و همانند آن بسیار زیاد است. اگر چه داشتن یک خودروی ایده آل ارزوی بسیاری است، اما گاهی می توان به شخصی سازی خودرویی که خریداری کرده اید بپردازید. در واقع ماشین خود را با کمی تغییر از نظر ظاهر و فنی متفاوت تر از قبل نمایید.

این حس می تواند تنوع طلبی باشد و یا به اندازه ای که بودجه دارید خودرو را می خرید و با ایجاد تغییرات در آن را متفاوت تر از خودروهای خیابان و بازار می کنید. تغییرات مثبت روی خودرو می تواند بسیار به عمر ماشین شما کمک کند. با خودروبر سعید همراه باشید تا با این تغییرات آشنا شوید.

تغییرات مثبت روی خودرو

خرید خودرو می تواند به دو صورت باشد، اگر خودرو را به طور مستقیم از کمپانی تولید شده تهیه کنید و به اصطلاح خودرویی نو خریداری کنید، قطعا از همان ابتدا از برخی هزینه ها در امان خواهید ماند و خودرویی صفر کیلومتر خود را می توانید با استفاده از خودرو بر درب منزل یا مقصد مورد نظر خود دریافت کنید.

اما اگر خودرویی دست دوم و کار شده را تهیه کنید اوضواع متفاوت خواهد بود، در این صورت نیاز است برخی اقدامات اولیه را روی ماشینی که خریداری کرده اید پیاده سازی کنید. اگر چه برخی افراد نظرشان این است که به خودرویی که خرداری کرده اند تنوع بیشتری بدهند و با استفاده از برخی آپشن ها آن را برای خود اختصاصی کنند.

لیست تصاویر

راهکارهایی برای تغییرات مثبت روی خودرو

بازسازی خودروی قدیمی

بازیابی وسیله نقلیه اسیب دیده

خرید خودرویی لوکس و با آپشن های جذاب می تواند بریا همه جذاب باشد،اما به هر حال مشکلات اقتصادی می تواند گاهی دسترسی ما را به داشتن برخی امکانات و تجهیزات سخت تر و دورتر کند.

اما هوشمندی و بهره گیری از برخی امکانات می تواند تا حدی این خلا را برای شما پر نماید و خودروی خود را با امکانات بهتری به کار بگیرید که لازمه آن آگاهی از امکانات جدید برای خودرو در بازار است.

راهکارهایی برای تغییرات مثبت روی خودرو

روش هایی که می تواند به جذابیت و کارایی خودروی شما کمک فراوانی کند.

یادتان باشد که گاهی برای تغییر نیاز به صرف هزینه های زیاد ندارید و تنها آگاهی و سلیقه می تواند تنوع و کارایی را به شما هدیه دهد. اما یک نکته در این جا لازم است یادآوری کنیم،برخی افراد تصمیم می یگرند که خودرویی تصادفی را بخرند و تغییرات مد نظرشان را روی آن پیاده سازی کنند.

البته، گاهی خودرو آنقدر اسیب دیده است که به راحتی نمی توان آن را به تعمیرگاه رساند, شما می توانید با شماره تماس خودروبر سعید تماس حاصل کنید و جا به جا شدن خودروی خود را به آنها بسپارید.

چند نکته برای بازسازی خودروی قدیمی

حس تازگی و تنوع در یک خودرو می تواند حال و هوای شما و کسانی که در خودروی شما حضور پیدا می کنند تا برای چند ساعت و یا سفرهای چند روزه از آن بهره مند شوند، را تغییر دهند.

اگر خودرویی قدیمی دارید و قصد دارید ان را شیک تر از سابق کنید با کمی تکنیک و البته خلاقیت می توانید حال و هوای ماشین تان را تغییر دهید و حس نو بودن و متفاوت بودن خودریتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

تغییرات مثبت روی خودرو
راهکارهایی برای تغییرات مثبت روی خودرو
  1. نظافت خودرو:
    اولین نکته قابل اهمیت این است که نظافت خودروی خود را رعایت کنید. تمیزی صندلی ها و ظاهر و داخل خودرو می تواند حس تازگی را به شما القا کند. فضای داخلی خودرو را از هر زباله ای بزدایید و وسایل اضافی را به انباری منتقل کنید.بدنه خودرو به دلیل بارندگی، الودگی های زیستی و هوا و حتی فضولات پرندگان می تواند حس بدی را به خود شما انتقال دهد. با استفاده از پارچه های مرغوب و با کیفیت خودروی خود را طور مدائم تمیز نمایید.

    صندلی ها و کفی ها را جاروبرقی بکشید قسمت های بیرونی خودرو بهتر از پارچه های خوب و محلول ماشین‌شویی که مخصوص خودرو معرفی و طراحی شده اند، تمیز کنید، ضمن اینکه برای جلوگیری از رسوبات مواد معدنی و لکه های آب، همیشه ماشین خود را بلافاصله پس از پایان شستشو با دستمال خشک کنید.

    خوردگی و کاهش عمر رنگ خودرو به دلیل انباشته شدن کثیفی، فضولات پرندگان و بقایای حشراتی که روی خودروی شما شکل می گیرند که به راحتی م یتوانید از آن پرهیز نمایید.

تغییرات مثبت روی خودرو
بازسازی خودروی قدیمی

2. خراشیدگی های روی خودرو را برطرف نمایید:
هر چه مراقب خودروی خود باشید باز هم امکان ایجاد و شکل گیری برخی بریدگی روی بدنه خودرو وجود دارد، ممکن است در طول زمان وسیله نقلیه شما خراش های جزئی یا بریدگی هایی داشته باشد که از ظاهر آن کاسته شود که می توان با کمی رنگ این عیوب را به حداقل رساند و  هزاران خراش ریز را پوشاند.

تغییراتی که با رنگ امیزی خودرو در ماشین خود ایجاد می کنید، سن خودروی شما را پایین می اورد و به نظر می رسد که ماشینی جوان تر از آنچه سن ان نشان می دهد، در اختیار دارید.

3. مراقبت از لاستیک ها:
همه ما می دانیم که نقطه تماس بین خودرو و جاده، لاستیک ها هستند و استفاده از لاستیک کمناسب و استاندارد ایمنی خودروی شما و سرنشین های آن را تامین می کند. نه تنها برای کشش مناسب بلکه برای کنترل روی میزان سر و صدای جاده به داخل کابین اهمیت دارند. با صرف هزینه کمی، می‌توانید از لاستیک های جدید بهره مند شوید.

خرید لاستیک اهمیت زیادی دارد و نباید برای خرید لاستیک ارزان امنیت خود را به خطر بیندازید. بهتر است از فروشگاههای معتبر و استاندارد خرید خود را نهایی کنید، زیرا انتخاب لاستیک مناسب علاوه بر داشتن ظاهر آراسته، اطمینان و ایمنی را در رانندگی را به ارمغان می آورد.

اسپری براق کننده لاستیک نیز با کیفیت های خوب و قیمتی مناسب در بازار موجود است که باعث می شود لاستیک ها مانند روز اولشان درخشان شوند. لاستیک‌های سالم، خوب و تمیز ظاهر چرخ را جذاب می‌کنند.

تغییرات مثبت روی خودرو
بازیابی وسیله نقلیه اسیب دیده

4. بررسی چراغ های جلو عقب خودرو:

یکی از مهم ترین بخش های هر خودرویی چراغ های ان هستند، رانندگی در شب بدون چراغ علاوه بر اینکه جریمه را برای خودروی شما به همراه می اورد،  خطرات بسیار زیادی برای خود شما و عابرین و سایر خودرو ها را به دنبال دارد.

وقتی از سیستم روشنایی اتومبیل‌ها صحبت می‌کنیم، در واقع داریم از سیستمی حرف می‌زنیم که شامل چراغ جلو، فلاشرهایی در جلو و عقب و کنار و حتی گاه سقف خودرو و نیز چراغ‌ عقب و… است.

این سیستم ایجاد شده است تا هم مسیر را برای کاربر اتومبیل روشن کند، هم باعث تشخیص اتومبیل توسط دیگران شود و هم پیام‌هایی به دیگران مخابره کند که این اتومبیل چه اندازه‌ای داشته و چه سرعتی دارد و در چه موقعیتی در حال حرکت است.

چراغ ها و تغییرات مثبت روی خودرو

این پیام‌ها برای خودروهای دیگر مخصوصا وقتی که خیابان‌ها شلوغ بوده و سرعت بالاست، اهمیت زیادی دارد. به این منظور نیز سعی شده است که در سراسر جهان، از رنگ‌هایی مشخص و استاندارد به این منظور سود برده شود تا کاربران اتومبیل سرگردان نشوند و تکلیف روشن باشد.

شستشوی چراغ های جلو می تواند از رنگ زرد آن ها بکاهد و جلوه بیشتری با نورانی شدن به خودرو بدهد. اگر توانایی مالی دارید، هر پنج تا شش سال یک بار چراغ‌های خودرو را تعویض کنید تا ظاهر و عملکرد خوبی داشته باشند.

در غیر این صورت، می‌توانید با تمیز کردن و سمباده کشیدن تا حد زیادی آن ها را بازیابی کنید. یکی از درمان‌های خانگی استفاده از خمیر دندان و اسفنج برای تمیز کردن آن‌ها است، زیرا عملکرد سایندگی خمیر دندان به خوبی روی محافظ لامپ ها کار می‌کند.

5. از صندلی و روکش صندلی مراقبت کنید:

اگر خودروی شما روکش صندلی ندارد بهتر از پس از چند سال مجموعه جدیدی را در نظر بگیرید زیرا با انجام اینکار تفاوت و تغییرات زیادی در فضای داخلی ایجاد می شود. برای صندلی هایی که کارایی و فوم خود را از دست داده اند یک روکش مناسب می تواند گزینه خوبی باشد.

نکات مهم تغییرات مثبت روی خودرو

در واقع به راحتی می‌توان خودروی خود را تغییر داد تا ظاهر و احساسی جدید داشته باشد. با این حال، گاهی اوقات، سرویس مناسب و تعویض لاستیک خودرو تنها چیزی است که برای کاهش مصرف سوخت، کاهش صدای موتور و عملکرد بهتر و تضمین ایمنی خود و سرنشینان به آن نیاز دارید.

تیونینگ ماشین به معنی تنظیم کردن و یک جورایی ارتقا دادن است. وقتی شما خودروی خود را تیون می‌کنید یعنی با ایجاد یک سری تغییرات در خودرو، آن را ارتقا و تغییر می‌دهید.

این تغییرات می‌تواند، فقط تغییرات در ظاهر خودرو و یا تغییرات در بخش فنی آن باشد. همچنین می‌توانید هر دو بخش را تیون کرده و خودروی جدیدی از آب در بیاورید. تیونینگ ماشین از مسائل جذاب برای علاقه‌مندان به اتومبیل است.

تیونینگ ماشین و یا تغییرات مثبت روی خودرو

وقتی شما خودرویی را خریداری می‌کنید و یا خودرویی دارید که چند سال از آن استفاده کرده‌اید و حالا می‌خواهید تغییراتی در آن اعمال کنید، می‌توانید بخش‌های مختلف خودروی خود را تیون کرده و ارتقا دهید.

خودرویی که با دقت فراوان بازسازی شده است نیاز به مراقبت های دیگری نیز دارد. تجه داشته باشید برای رسیدن به چنین خودرویی بهترین راه این است که ان را به مراکز تعمیراتی ببرید که کار خود را به خوبی بلدند.

فراموش نکنید خودروهای اسیب دیده اجازه تردد در شهر را ندارند و برای امنیت جان راننده و یا شهروندان باید از طریق خوردوبر ها به مراکز تعمیراتی انتقال یابند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
× درخواست خودرو بر