نمایی از یک کامیون حمل خودرو

خودروبر  چیست؟ چه کاربرد هایی را برای یک خودروبر می توان نام برد؟

ماشین حمل و نقل خودرو راهی امن برای جابجایی و حمل و نقل خودروی شماست.  برای شما هم شاید سئوال شده باشد که یک یدک کش  چیست و کاربرد های آن چیست؟! خودروبر در تهران همیشه و همه جا آماده برای خدمت رسانی می باشد. اکثر  دارندگان خودرو به خصوص آنهایی که تصادف کرده اند یا در خودروی خود نقص فنی داشته اند بسیار با این اصطلاح آشنا هستند. در این صورت ممکن است از یک یدک کش برای انتقال خودرو به تعمیرگاه استفاده کرده باشند. البته اشتباه نکنید، استفاده از ماشین حمل و نقل  فقط برای حمل خودروهای تصادفی و آسیب دیده نیست. در ادامه، در مورد کاربردهای یک ماشین حمل و نقل خودرو  بیشتر خواهید آموخت.

با گسترش صنعت خودرو، می توانید هر روز شاهد افزایش تعداد خودروها  در خیابان باشید. چه صاحب ماشین باشید چه نباشید، باید به اهمیت داشتن ماشین در زندگی امروزی پی ببرید. افزایش مالکیت خودرو و تقاضای مردم برای خودرو باعث توسعه صنعت حمل و نقل خودرو شده است. از این رو گاها شاهد افزایش تصادفات و آسیب به خودرو ها هستیم. نکته ای قابل توجه در این مورد وسایلی برای حمل و جابجایی این خودرو های آسیب دیده است. خودرویی که ماشین های خراب و معیوب را حمل می کند، خودروبر می گویند. می توانید با مراجعه به سایت خودروبر سعید به مطالب بیشتری مرتبط با این موضوع و دیگر موضوعات دست یابید.

چه زمانی به ماشین حمل و نقل برای حمل خودروی تان نیاز دارید؟

به طور معمول، یک ماشین حمل و نقل به شکل یک کامیون یا وانت است و برای حمل خودرو استفاده می شود. این دستگاه دارای کشندگی 4 تن به بالا می باشد. شما می توانید در زمان های مختلف از خدمات خودرو استفاده کنید. از این سیستم ترانسپورتر برای جابجایی خودروهای بدون پلاک  نیز استفاده می شود. اگر خودرویی دارید که هنوز ثبت نام نکرده است، می توانید از ماشین حمل و نقل خودرو برای حمل آن استفاده کنید.

با این روش به راحتی خودروی خودر ا جابجا کنید. حتی زمانی که خودروی شما خراب می شود، نیز می توانید آن را با کمک ماشین حمل و نقل به تعمیرگاه منتقل کنید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خودروی شما در جاده دچار مشکل فنی شده و امکان تعمیر یا تعویض قطعات در محل وجود نداشته باشد. در این مدت چه کار می کنید؟ می توانید با خدمات یدک کش تماس بگیرید تا ماشین خود را به تعمیرگاه ببرید.

حمل خودرو های لوکس - ماشین حمل خودرو
حمل خودرو های لوکس – ماشین حمل خودرو – خودروبر سعید

حمل خودور 1 نمایی از کامیون حمل خودو

 

حمل خودرو های فرسوده  و از کار افتاده

همچنین امکان ارسال خودروهای فرسوده با کمک ماشین حمل و نقل وجود دارد. علاوه بر این،  از ماشین حمل و نقل می تواند برای حمل و نقل اتومبیل های تصادفی استفاده شود. ممکن است خودروی شما در یک تصادف به شدت آسیب دیده باشد. در این صورت می توانید برای جابجایی آن از ماشین حمل و نقل استفاده کنید.

تا اینجا کاربرد وسایل نقلیه خودرویی را درک کرده اید. البته خدمات ماشین حمل و نقل خودرو به این مواقع محدود نمی شود. شاید فکر کنید که ماشین های حمل و نقل فقط برای حمل و جابجایی ماشین های آسیب دیده و فرسوده هستند. اما این همه حقیقت نیست. برای تحویل گرفتن خودروی سالم در منزل، حمل و نقل خودروهای قدیمی و کلاسیک، خودروهای لوکس و مسابقه ای! و همچنین خودروهایی که دیگر به هر دلیلی در خیابان ها یا بزرگراه ها قابل تردد نیستند، می توانید از خدمات ماشین حمل و نقل خودرو استفاده کنید.

انواع ماشین حمل و نقل خودرو یا یدک کش

در حال حاضر مدل های مختلفی از خودروها در زمینه حمل و نقل و خودروهای سیار در حال فعالیت هستند. این ماشین های حمل و نقل خودرو از نظر هدف متفاوت هستند. یکی از این انواع، خودرو بر تکی یا کامیونت است که برای حمل خودرو استفاده می شود. معمولاً در مواقعی که خودرو دچار نقص فنی یا تصادف می شود از این نوع ماشین حمل و نقل خودرو استفاده می شود. با آن می توانند خودروها را بین شهرها و مسافت های کوتاه جابه جا کنند.

نوع دیگری از ترابری خودرو، تریلر حمل و نقل خودرو است که برای جابجایی همزمان چندین خودرو در فواصل طولانی استفاده می شود. تریلرهای خودرو در دو نوع با قابلیت حمل 6 خودرو و 8 خودرو موجود می باشد. خودروسازان اغلب از این نوع وسیله نقلیه برای حمل و نقل محصولات خود استفاده می کنند. به عبارت دیگر مشتریان اصلی تریلرها، شرکت های خودروسازی هستند. حتماً این خودروهای حمل و نقل را در بزرگراه ها دیده اید که خودروهای خریداری شده توسط مشتریان را به نمایندگی ها تحویل می دهند.

از دیگر انواع ترانسپورت خودرو می توان به ترابری هیدرولیک خودرو و ترانسپورت کابینی اشاره کرد که در حمل خودرو کمک شایانی می کنند.

جابجایی خودرو های دارای ایراد
جابجایی خودرو های دارای ایراد – خودروبر سعید

حمل خودور 2 یدک کشی خودروهای خراب

چرا از حمل و نقل خودرو استفاده کنیم؟

با استفاده از ماشین حمل و نقل می توانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید. مهمترین مزیت استفاده از ماشین حمل و نقل، حمل و نقل وسیله نقلیه و به صفر رساندن احتمال آسیب دیدن آن است. هنگامی که یک خودروی حرفه ای و قابل اعتماد را انتخاب می کنید، خدمات با کیفیت بالایی دریافت می کنید. البته باید از خودرویی استفاده کنید که متناسب با نیاز شما باشد. تکیه گاه های استاندارد موجود در ماشین حمل و نقل از سر خوردن و جابجایی خودرو در حین حمل و نقل جلوگیری می کند. به این ترتیب علاوه بر حفظ ایمنی خودروی خود، می توانید از آسیب دیدن نیز جلوگیری کنید.

شما به راحتی می توانید خودروی خود را در جاده های ناهموار با استفاده از یک ماشین حمل و نقل حرکت دهید. هنگامی که خودروی شما درگیر تصادف می شود نیاز به ماشین حمل و نقل برای جابجایی آن دارید.  برای کاهش آسیب هنگام جابجایی  باید  از خودوری مناسب استفاده کنید. زیرا در این حالت خودرو توسط پرسنل ماهر و با استفاده از تجهیزات پیشرفته جابه جا می شود.

یکی از مزایای استفاده از یدک کش ها این است که خودرو در حین حمل و نقل بیمه شده است. شرکت حمل و نقل با صدور بیمه نامه و بارنامه زمینه ای را برای جبران خسارات احتمالی فراهم می کند.

 

هزینه سفارش یک ماشین حمل و نقل چه مقدار است؟

قیمت تمام شده ماشین حمل و نقل به عوامل زیادی از جمله نوع و مدل خودرو (تصادفی، لوکس، صفر، وارداتی، مسابقه ای و …)، طول و نوع مسیر (جاده های سخت، روستاها و …)، حمل و نقل بستگی دارد. زمان، نوع حامل وسیله نقلیه (کف حامل خودرو، تسمه های تریلر یا خودرو و …) و مبدا و مقصد. البته هزینه حمل و نقل و بیمه خودروهای لوکس با خودروهای معمولی متفاوت است. به طور کلی، هر چه خودرو ارزش بیشتری داشته باشد، هزینه جابجایی آن بیشتر خواهد بود.

حمل انواع مختلف خودرو در شهر - ماشین حمل و نقل خودرو
حمل انواع مختلف خودرو در شهر – خودروبر سعید

حمل خودور 3 حمل خودروهای مختلف

آخرین جمله

ماشین حمل و نقل خودروها ابزارهای ضروری در دنیای امروز هستند. با افزایش مالکیت خودرو، مردم تقاضا برای خدمات حمل و نقل خودرو را در شرایط مختلف احساس می کنند. همچنین می توانید از خدمات ماشین حمل و نقل خودرو برای حمل خودروهای صفر، خودروهای لوکس، تصادفی، اتومبیل های مسابقه و غیره استفاده کنید. با استفاده از این وسایل کیفیت خدمات  حمل و نقل را تضمین می توان تضمین کرد. انواع مختلفی از یدک کش ها در جامعه وجود دارد که شما با توجه به نیاز خودتان و بودجه و… می توانید نوع مناسب را درخواست دهید. البته که کارشناسان با توجه به مشکل شما نوع خودروی مناسب را برایتان انتخاب می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
× درخواست خودرو بر